Boncukdefne52 evet çikolata kistim vardı 3 sene bebeğimiz olmadı tüp bebek yaptırdık dünyalar güzeli bi kızım oldu ..2 . Kez çocuk isteidğimiz zaman bi tüp bebek daha yapıcaz diye çok strese giriyordum ama tüp bebeğe gerek kalmadan hamile kaldım bi oğlum oldu çok şükür rabbim isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🌸