Slakyz her bebek aynı değil tabi ama benim bebeğim hep zordu 4.ay atağı ikimizde uykusuz ikimizinde ağlamaklı gectiği bi dönem oldu 5.ayda biraz rahatladım ailem 2saat mesafede ayda bir 2ayda bir gidip bisüre kalıyorum o iyi geldi o dönem hem dinlenebildim hemde psikolojikmen rahatlamıştım