bebekars Funday35 geçmiş olsun bronşit belirtisi varmıydı? Bnm de oğlum suan aynı ama ateş 37.8-37.9 genelde arada 38.3ü gçrdük üstüne cıkmadı.dişmi hastamı anlayamıyorum
Funday35 bebekars Teşekkür ederim yoktu ben hep diş dedim ama ilk dişimiz 1 gün sürdü ateş bu 1 hafta ve 41 e kadar gördük antibiyotik kullandık çok şükür ciğerlere inmeden atlattık sizin dişdir muhtemelen eğer 38 i gecerse diş ateşi olmaz dedi doktorum
Funday35 Emnedmr Çok teşekkür ederim buraya fazla bakamıyorum oğlandan 🤭 Şuan 3 dişimiz var altta üstleri çok kabardı uykularını etkiliyor üstler gelicek şimdi arkası arkasına çıkarıyor hepsini oğlum maşallah 🤭