Oğlum alttan ilk dişini çıkardı şuan ikincisi geliyor ateş 38.7 calpol verdim saat gece 12 de düşmedi şimdi yine baktım ateş hala var tekrar verdim hafif öksürük burun tıkanıklığı var diş çıkarma döneminde oluyormuş galiba damaklarına diş jeli sürdüm başka ne önerirsiniz kızlar damaklarının rahatlaması için ateşi de düşmüyor Karanfilli zeytinyağı da sürüyorum bu arada 🥺 biraz uzun oldu kızlar kusura bakmayın hakkınızı helal edin