Babam kolunu sıcak demire yapıştırmıştı işte çalışırken gerçekten ciddi bir yanıktı doktor iki kremi karıştırıp vermişti silverdin ve uyuşturucu krem olarak bir gün sürdük ve yara daha kötü oldu sürekli su akıtıyordu ve asla ağrısı dinmiyordu hacışakir sabunla yarayı temizledik kabuk tutan yerleri dahi sonrasında sabah akşam olmak üzere kırmızı kantaron yağını sürdük ve bir haftaya iyileşti şimdi kolunda ize dair hiç bir şey yok bu arada cildiyedeki doktorun tavsiyesi kabuk tutan yerleri soymak biraz acı verici belki çocuğunuza yapmak istemezsiniz amacıda deri hücrelerini tazeleyip ten rengini alması birde domuz yağıda işe yarıyor oda hiç bir iz bırakmıyor.