İyi akşamlar arkadaşlar. Kızım 11 aylık, dün malesef bacağına kahve döküldü, bacağının diz bölgesi yandı. Doktora götürdük 2.derece yanık olduğu söylendi. Şuan her gün pansuman yapılıyor. Pansuman bittikten sonra hamezinc krem verildi. Ancak iz kalabilme ihtimali varmış. Bu durum beni fazlasıyla üzüyor. Böyle bi durum yaşayıp, iz kalmaması için kullandığınız ve olumlu sonuç aldığınız kremler/doğal yağlar varsa önerebilir misiniz? Teşekkür ederim..