Berna61 ilk dönemler gaz yapmasın diye bebelac gold kullandım çok rahat geçti sıkıntı yaşamadık hiç. Ama ondan önce hipp ve ptamil kullanmıştım çok aşırı gaz yapmıştı bebelağa geçince rahatladı kızım o yüzden oğlumdada hiç düşünmeden bebelac gold kullandım ondada gaz yapmadı 6 aydan sonra normal bebelac kullandım.