yellowmom8 nasıl bir kilo alımından bahsettiğimiz önemli. Benim bebeğim 1aylık olduğundan beri mama kullanır ve kilo alımı yine de hep sınırdaydı ve az alırdı. Tabi bu benim çocuğumla da ilgili olabilir. Birçok mama denedim ama minyon bir çocuk. Ek gıdadan sonra asıl kiloyu aldı. Yani genel bir algı var ya mama yiyen çocuk şişman olur, topaç olur diye öyle bir şey yaşamadık. Alması gereken gramı aldı alabildiği kadar.