Bizimhikayemiz benim oğlum 2 yaşında ama ilk doğduğu zamanlarda gaz yapıcı yiyeceklerden tamamen uzak durdum. Günde 2 defa rezene çayı içiyordum. Sürekli tahin helvası yiyordum. Yeşillik ve et ağırlıklı besleniyordum. Ve çok sık emziriyordum. Bol bol emzirmenin de faydası var. Bazen saat başı bazen 2 saatte bir. Hiç 3 saati geçirmedim. Dışarda bile bi yolunu bulup emzirdim. Gazlı dönemi geçtikten sonra acı hariç herşeyden yemeye başladım. Bazı yiyecekler sütünün tadını değiştirir. Emziremediğim zamanlarda hep sağdım. Asla göğsümde bekletmedim sütü.