Bizimhikayemiz özellikle ilk zamanlarda bebek daha tam ememediği için göğsüm şişmişti o nedenle sağıyordum ben 90 cc çıkıyordu yani . Bence alakası yok, 18 aylık oldu oğlum maşAllah hala emiyor. Bebeğin emmesi önemli bence çünkü 1 yaş civarı memeyi sadece gece emiyordu o zaman sütüm azalmıştı, sonra tekrar başlayınca çoğaldı yine.