Gulcekizim myemye_12 aynı benim kızda diğer mamaları hiç içmek istemiyordu bunu iciyor bizde şaşırdık hatta
ikizannesi000 myemye_12 bnde kulanıyorum kızıma günde 3 kutu içsin dedi em fazla 2 tane içiyor dolapta 24 saat dursa birsy olmuyor bildigim dışarıda biberonda bekleyince bir iki saat ekşiyo kokuyor baya bnde az az suda ılıtıp içiriyorum kalanı da döküyorum
Gulcekizim Melmus çok zor iciyordu ama bunu içti doktor 3 şişe icirin dedi biz içimizden hayatta içmez diye geçirdik eşimle aynı şeyi düşünmüsüz ama içti 🙃
Melmus Gulcekizim ozaman gunde 3 sise yani 600 ml iciyor dimi sanirim doktor bizede verir kontrolde bebegim mama almiyor
Melmus Gulcekizim oyle moralim bozukki kizima 3 saatte 90 yapiyorum 45 anca bitiro aglamadan sonrasini aglayarak yada diliyle itiyor emzik gibi emiyor cekmeden her mamada bebde agliyorum emziremiyorum
Gulcekizim Melmus sormayın içmesine bizde çok şaşırdık. Hatta çok içip kusuyor sürekli. Doktor reflü içinde şurup verdi. Şimdi de icirmeye korkuyorum kusar diye
Gulcekizim Melmus oy kıyamam size ya bilmez miyim bende ne çektim gerçekten iştahsız bebek çok zor. Bu bebeklerin herşeyi çok zor 😢
FatmaKrbkl myemye_12 oğlum için kullanmıştık, yüksek kalorili mama olarak geçiyor. Çok fazla kullanım böbrekleri yorar, içeriğindeki protein oranının yüksekliği sebebiyle. Raporlu satılır, biraz tuzlu rapor olmayınca
ikizannesi000 Gulcekizim canım ya birsy sorcam bnde veriyorum o mamadan az once 120 ml içti cok actı diye bnde ayagımda salladım kustu 2 hf oldu başlayalı hiç kusmazdı acaaba saladım diye mi kustu
Aloneeee myemye_12 açıldıktan sonra dışarıda duracaksa 2 saat dolapta duracaksa 24 saat içerisinde tüketilmeli canım özellikle sormuştum
Gulcekizim ikizannesi000 tamamen mi kustu yoksa fazlasını mi kustu benim bebeğim de hiç kusmazdj iki aylıktan sonra kusmaya başladı . Laringomalazi diye bı rahatsızlığı varmış meğer .
Gulcekizim ikizannesi000 eğer bi rahatsızlığı yoksa büyük ihtimal yediği fazla gelmiştir sizde yatırıp sallayınca kusmustur
Gulcekizim ikizannesi000 ama eğer nefessiz hızlı bı şekilde ictiyse o yüzden de kusmus olabilir. Ara vererek içirin. Benim kızda çok kusuyor bu ara içmediğine üzülüyordum şimdi de icirirken korkarak iciriyorum 😢
ikizannesi000 Gulcekizim Valla tahminimce fazla içti bide salladım ben midesi bulandı gün içinde içiyor maşAllah hiç sıkıntı yoktu normal mamasını da veriyorum ek gida da asla yemiyo bugun kustu sadece umarım sizin kusmalarda gecer biraz olsun toparladı mi o mamayla