myemye_12 Merhaba kızlar kızım yoğun bakımdaydi bu mamayı kullaniyodu mamayı 21.02.2023 te açtık ne zamana kadar bitirmesi gerekiuo açıldıktan sonra bilen varmı sormayı unutmuşum ben değişik bir koku var yada bana öyle geliyo
nazliicank myemye_12 bu markayı bılmıyorum ben aptamilin boyle şişe mamasını alıyorum. Açıldıgının ertesı gun tuketılmesı gerekıyordu o da kalanın bızdolabında durma şartıyla. Üstünde yazar aslında açıldıktan sonra şu kadar gunde tuketılmesı gerekıyor diye
Sonsuz32 myemye_12 bu mamadan benim eltimin çocuğu kullaniyo ama kilosu az olduğu için bu mamayı kullaniyo
Gulcekizim myemye_12 üzerinde yazıyor. Oda ısısında 4 saat buzdolabında 24 saat bekletin sonra atın yazıyor bizde kullanıyoruz
ikizannesi000 myemye_12 bnde kulanıyorum kızıma günde 3 kutu içsin dedi em fazla 2 tane içiyor dolapta 24 saat dursa birsy olmuyor bildigim dışarıda biberonda bekleyince bir iki saat ekşiyo kokuyor baya bnde az az suda ılıtıp içiriyorum kalanı da döküyorum
nazliicank myemye_12 aynı markanın buyukler ıcın olanını ananem kullanıyor. O da açınca gun ıcınde tuketıyor. Bence siz vermeyın bebegınıze. Zaten kokusu degısmısse bozulmustur
myemye_12 @Sonsuz32 benim kızımda doymuyordu sütüm azaldı hiçbir mamayı da beğenmemişti hemşireler bunu deneyelim dediler ve beğendi
Gulcekizim myemye_12 aynı benim kızda diğer mamaları hiç içmek istemiyordu bunu iciyor bizde şaşırdık hatta
myemye_12 @nazliicank 2 gündür iciriyordum bilmiyordum bozulcani aklım gitmiş bişey olmaz değil mi bugün koklayinca jeton düştü