Hlldrn ben, bebeğimin beslenmesi için bir pediatristten yardım alıyorum. Bende de oldu bu göğüs yaraları. ki ben hep lansinoh kullandım daha sonra garmastan da aldım. Doktorum ikisini de hem gereksiz hem de pahalı buldu. Anne sütü sürebilirsin dedi bir de ben göğüs pedi kullanıyordum, kullanma dedi, mantar yapabilir dedi onun yerine breast shield önerdi. Ped kadar konforlu gelmese de ilk etapta denedim gayet ok. Gümüş kapak kesinlikle tavsiye ederim. Bir de pediateidtim şöyle dedix tam da mevsimi, ayva çekirdeklerini çıkartıp çay bardağına koy üzerine de iki parmak içme suyu ekle ve dolaba at dedi. Böyle jelimsi bir yapı oluyor. Gayet efektif. Bir de ben tavsiye üzerine kantoron yağınkullandım. Açıkçası bebek emmeyi olması gerektiği gibi yaptığında göğüs acısı olmuyor emzirme eğitimi ile öğrendiğim şey bu inanın. Doğru emme varsa gerçekten yara olmuyor.