Hlldrn her emzirmeden sonra göğsüm her aklıma geldiğinde bolca lansinoh sürüp göğüs kalkanı taktım, göğüs pedi vs takılırsa kremi emiyor bi işe yaramıyor çünkü. Bir kez de gece gümüş kapak denedim ama nedense ben çok etkisini göremedim belki düzenli kullanmak gerekiyordur. Tam 1 haftada epey iyileşti göğüslerim şu an yara yok (1 haftalık süreçte kanlı emzirdiğim de oldu maalesef)