Kuzeymomss laktoz alerjisi olduğu için bende evolvia rp kullanıyorum kokusu çok kötü ve yoğun bir mama,çözünmesi için hızlı bir şekilde çalkalıyorum yoksa çözünmüyor,kilo alımı gayet iyi bebeğimin ve sadece mamayla besleniyor,ayrıca 5. Ayda kan testi yaptırdık b12 si falan oldukça yüksek çıktı doktor iyi dedi,balık yağı olduğu için kötü kokuyor bende dayanamıyorm o kokuya 😓