Oğlum uyanıkken mama içmediği için bir çok mama değiştirdik. Şuan evolvia kullanıyoruz ama kokusu inanılmaz kötü ve suda zor çözülüyor. Birde kullananlar memnun mu? Kilo alımı nasıl? Oğlumun kilo alımı da az olduğu için bu konuyu da merak ediyorum. Aslında ilk zamanlar smayı çok güzel içiyordu bir süre sonra sma dahil çoğu mamayı kabul etmedi. Tekrar smaya döneceğiz sanırım. Ama evolvianında kilo alımı nasıl olduğunu merak ediyorum