Gamzebysl valla bu konuda her bebek ayni degil canim bunu kesinlikle diyebilirim hem hipp hem bebelac hem de sma kullanan biri olarak söylüyorum ama karşılaştırma yapacak olursam hipp en iyisi bence pahaliya geliyor artik o yüzden bebelaca geçtik oda çabuk acıktırıyor sanırım hippe geri döncez