Neler denedim, artık iyice kafayı yemiş durumdaydım.gercekten olmayınca olmuyor .solgar tabletler, bestlak damlalar,memillac damlalar,malt içeceklerı,kompostolar, humana stil tea çayları,lactamil cayları ,lactamıl anne sutu artırıcı toz, rezene,kimyon,anason,kişniş çayları,havuç suları,dut kaynatma suları,incir, yulaf,tain,helva,tereyağlı pekmez,lokum,dereotu,kestane, yerelması,günde 3 litre su, günlük sıcak su ıle duj alma, masaj, uyku,,hepsini denedim, dahası da var ,şuan aklıma gelenler bunlar. Ama kısmetı yok demek diyorum.nasıbı yok yani.sadece duyduğum herşeyi yaptım ki içim rahat olsun ,keşke onu da deneseydim dememek için pişman olmamak için yaptım.sütü olmayan guzel annelerım üzülmeyin. mamaylada cok guzel büyüyorlar. Cok sukur formul mamalar var en azından.🤲