Nesley günde dört defa 20şer damla bile içtiğim oldu ama etki etmedi hiç, su da içiyorum ama yine de olmuyo, bana sanki daha kalorili besin değeri yüksek doyurucu bi içecek lazım, boza içiyorum biraz o etki ediyor, bebekleyken çok fazla yemek de yiyemiyorum ondan da olmuyo sütüm zaten çok zayıfım göğüslerim de ufacık büyümedi bile