Deletedmom021 hsyn geçen hafta alerji doktoruna gittik. Geçiçi kırmızılıklardan korkmayın, cildi kuru daha fazla nemlendirin dedi. Hakikaten de işe yaradı. Sizin bir de diş geliyor olabilir minik minikse eğer googledan alerji görsellerine bakabilirsiniz.
Muhammed_Ali hsyn benim bebeğimde olmuştu tüm gece kaşınırdı yavrum ve her sabah da suratı kıpkırmızı maske gibi oluyordu haziranda doğdu sıcaklarda her gören isilik dedi ilk çocuk acemiyim tabi sonra doktora gittik egzama dedi kortizonlu krem verdi 2 güne geçti bizde de bi alarji var ama neye hala bulamadık
hsyn Muhammed_Ali ayni bizi anlattiniz bizde haziranda dogduk herkes isilik dedi nyse doktora gitttik kortizonla krem kullandik gecti sonra boyle tek tuk cikmaya basladi sivilxe gibi
Deletedmom021 hsyn çok minikseler diş olabilir. Salyadan dolayı sürekli ıslak kalıyor ya ondan oluyormuş. Mümkün olduğunca kuru tutmaya çalışın. Sürekli alerji mi diye çözmeye çalışıyorsunuz görüyorum. Bu arada kakası nasıl
Deletedmom021 hsyn yediklerinizi yazın bir kağıda inanın aklınıza gelmeyen şeyler alerjik olabiliyor. Kızımda ev tozu çıktı mesela. Susamdan da şüpheleniyoruz. Eğer alerji ise ek gıdaya başlamadan ne olduğunu bulmanız daha kolay çünkü sadece siz diyet yapacaksınız.
1902ctn hsyn detaylı test yaptırın derim bizde buğday çıktı mesela hemen yumurta,süt kes der doktorlar
1902ctn hsyn evet öyle diyorlar ama ben ekmeği kestiğim gibi 48 saatte geçti gitti herşey en çok ona varmış birkaç tane daha var test tekrarlandı bugün
hsyn 1902ctn yaa benm muhtemelen ceviz diyorum bana doktor ceviz badem de yeme dedi ben tamamen unurmusum 3 gundud ceviz yiyorum yuzdeki sivilcelenme olusmaya basladi 🤦♀️