Demett-65 geçmiş olsun bebeğimdede var alerji .. kabızlık malesef alerjiye bağlı gelişiyor ben bebeğime o aylarda relacrac damla ve biogaia kullanmıştım ayrıca probiyotik alıp kullanın sizde protein ve lifli beslenin diyetinize dikkat edin bi süre .. 10 gün kadar vücudu tepki göstermeye devam eder dikkatli olun☘️