Huma54 bizde geçtik o önemden hatta geçemedik desem yeridir 4. Aya giricez hala iştahla elleri yumruk yapıp ağzına tıkıyor 😄 sakın müdahale etme elleriyle tanıyorlar dünyayı engellersen özgüvenleri kayboluyormuş pedagoglar bu şekilde söylüyor. Salyalarınız da başlar yakında başlamadıysa günde bilmem kaç tane kıyafet değiştiriyoruz ıslaklıktan tükürük bezleri geliştiği için salyalarını fazla gelince baş edemeyip akıtıyorlarmış hatta bizimkinin hep genizine kaçar sürekli öksürüyor öyle olursa da korkma