Yesimyusuf Çok sevindim buna , benimde oğlum her fırsatta elini emiyo , 2 ay 12 gunluguz doymuyo mu falan diye tedirgindim postu görünce içim rahatladı 😊
ikimelekannesi_ Huma54 benim kızımda çok fazla emiyor son zamanlarda ve o da 2 buçuk aylık üç olacağız işte çok fazla emiyor o da ama burda okumuştum önemli birşey değil öyle yaparak kendini sakinlestiriyormus dünyayı tanıyormuş falan ben oyle duydum 😥😂😄
birkucukatahan Huma54 normalmiş bizimkide 2 buçuk aylık emiyo şapur şupur bazen cop cop diye seslerde cikiyodu 7-8. Aylarda kesiliyomuş bu oyle yaparak kendinlerini güvende hissediyolarmış emme reflexleri kuvvetleniyormuş 🌸
Nes94 Huma54 iki elini yumruk şeklinde sokmaya çalışıyo ağzına yapamayınca mecbur tek yumruğu yalamak kaliyo :D acıktıysa meme verirken elleriyle savaşıyorum resmen tam vercem el hop ağza gidiyo normal bence kesfettigine inanıyorum
iamthed Huma54 Çok normal, dünyayı keşfetme şekli bu onun. Sakın ellerini ağzından çekmeyin, sadece ellerinin temizliğini sık sık kontrol edin yeter, malum parmak araları hemen kirleniyor. Bir de farklı dokulara, kumaşlara dokunmasına izin verin
Fadimenur0468 Huma54 ay ayni benimkide oyle ya 2 ay 12 gunluk sapur supur elini emiyor niye yapiyor diye bende merak ediyordum
NisaEla Gari_de_Gari rabbim hayırlı evlatlar versin insallah uzun ömürler versin bütün kuzucuklarımıza 🙏
Ebru_91 Huma54 biz de de ayni sekilde 3ay 12 günlüğüz 2.5 aydan beri bu sekildeyiz ama normal diye biliyorum. Vucudunu taniyor