Mervelaren16 EsrAren evet bezden, aynısı bizde de oldu sürekli kullandığım markayı bulamayınca farklı markaya gecmıstım akabinde değiştirdim düzeldi
EsrAren Mervelaren16 aslında bez değişikliği yapmadım ama emeklemeyi yeni öğrendi bu yüzden olabilir diye düşünüyorum bende
Etipufffum_benim Egzama gibi sanki alerji ye benziyor bize doktor krem vermişti bı hafta sabah akşam İnce tabaka halinde sür diye adı hipokort krem
-_-hUysUzvetatlikadin EsrAren bezden dolayı aynısı olmuştu paket bitene kadar ben o bölgelere krem sürüp üstüne pamuk koymuştum geçmişti paket bitince farklı markaya geçtik düzeldi