EsrAren https://www.hizliresim.com/17siyx8 Kızlar bu dün çektiğim bir resim bugün biraz daha arttı her yerinde yok olan yerlerindekiler çoğalıyor sadece. Bezden diye düşünmüştüm başta ama başka ne olabilir başına gelen var mı acaba?
Deletedmom_112 EsrAren bezden diye düşünüyorum, çünkü benim kızım da yürümeye başladığından beri kenarlara bez sürtündükçe oluyor. Ben her altını açtığım da o kenarlarada pişik kremi sürüyorum yoksa aynı sizin ki gibi oluyor
Yesilkozalak EsrAren bezden değil gida alerjisine benziyor bizimde boyle oldu bez sandim sonra alerji çıktı
Milosunannes41 EsrAren ne marka kullanıyorsunuz alerji gibi bezi değiştirmeyi deneseniz çünkü bir süre sonra da alerji yapmaya başlıyor bazı şeyler
Mervelaren16 EsrAren evet bezden, aynısı bizde de oldu sürekli kullandığım markayı bulamayınca farklı markaya gecmıstım akabinde değiştirdim düzeldi
EsrAren Deletedmom_112 bizimki yürümüyor henüz yeni emeklemeye başladı bende bu yüzden bez diye düşündüm aslında ama çoğalınca korktum birde ateşliyiz 2 gündür bununla mı alakalı bilmiyorum tabi
Deletedmom_112 EsrAren belki emeklemeden de olur sen bi iki gün her altını açtığın da o kenarlara da pisik kremi sür bezden ise geçer, zaten başka bir şeyden use etki etmez.
Kaderelanur EsrAren bezden değil benim kızımında öyle oldu bende pişik sandım doktorum enfeksiyon geçirmiş dışa vurmuş dedi krem yazdı birsürü
EsrAren Deletedmom_112 sürüyorum aslında 2 gündür bugün 3.günüydü azalma yok hiç sabah bi sağlık ocağına göstermeyi planlıyorum. Teşekkür ederim 🙏
Yesilkozalak EsrAren bezin değdiği yerlerde vardi ilk basta sonra ek gidada yuzunde de oldu. Bizde hep bezden sanmıştık denemedigimiz bez kalmadi. Doktorumuz alerjinin once bez bolgesinde belirti verdigini soyledi bi doktorunuza danisin oyle degisin bence cok gecmis olsun
Milosunannes41 EsrAren prima alerji yapar mı onu bilemedim düşük bi ihtimal ama inşallah hemen geçsin 😔
EsrAren Milosunannes41 inşallah sabah bi sağlık ocağına göstereceğim umarım önemli bişey değildir. Teşekkür ederim 🙏
EsrAren Yesilkozalak bu sıra farklı hiç bişey yedirmedim aslında ama alerji neyden oldu acaba bilemiyorum ki. Sabah sağlık ocağına göstereceğim olmazsa hastaneye götürürüm inşallah önemli bişey değildir 🙁