Poyrazahide Anneyimanne0 yani tam net gün diyemem ama maksimum 3 günde geciyordu ama çok sızılı bisey sanki tırnağın yerinden çıkacakmış gibi acı veriyor daha sonra acı azala azala 2 3 günde geciyordu
nrayse Tırnak batması givi enfeksiyonlu ama siz bi podolpga gidin bence. Ya da genel cerrahi de bakar