Kızlar birisi 4.5 aylık bebeğimin parmağı diğeri de benim, oğlumun ayağını takip ediyorum hep böyle ne Bi morarma var ne Bi su toplama nede huysuzluk normalmi acaba, diğeri bugün oldu bana 4 5 gündür ev aramaktan ayaklarım ağrıdı ayakkabı falanda dar değil böyle şişti Bi sıcaklık falan yok okundukça ağrıyor ne olabilir

