Seftalikokuluhikayem20 Bence anlatabilirsiniz çocukken pek anlamıyorlar zaten. Ben küçükken bunun şakasını yapıyorduk yaşıtlarımla, benim ikizim varmış ölmüş diyodu biri öteki de benim de varmış ben yemişim falan diyodu. Küçükken öğrenirse büyüyünce daha kolay adapte olur. Zaten insan varlığını bilmediği biri için acı duyamaz. Ben aynı şeyi vefat anne karnında veya doğunca vefat etmiş bebekler için de düşünüyorum. Yenidoğan yoğun bakımda çalıştım yıllarca, bebekleri kaybedince sadece anne üzülüyodu, çünkü sadece anne hissediyordu diğerlerinin bebekle bir ortak noktası r paylaşımı anısı yok. Minik diye merhamet ediyolar belki bir iki güne hiçbiri hatırlamıyor baba da dahil. Ama anne öyle mi, bir ömür acısını yüreğinde taşır. Yani çocuğunuzu üzmez melek oldu diye anlatırsanız anlar ama etkilenmez. Saklamalısınız, büyüdüğünde illa öğrenecek asıl o zaman kızabilir