Bebeğiniz henüz ufak.. ölüm kavramları onun için çok soyut. 0-2 yaş içinde ölüm algilamaz ama 2-6 yaş arasinda bu olgu oluşmaya başlar. Kardeşini hiç görmediği ve tanımadığı için bu durum onu çok derin bir travma yasatmayacaktir eğer siz dikkatli davranırsanız. Evinizde diğer bebeğinizin kaybını konuşmak, ağlamak, ya da diğer aile bireyleri diğer bebeğin ölümü hakkında konuşup suçlayıcı bir dil kullanmiyorsa bir problem yaşamadan atlatabilirsiniz. Çocuğunuz soru sormaya başladığında ona cvp vermekte zorlandığıniz an destek almaya başlayın . Cvplariniz gerçekçi ama korkutucu olmasın. Ölçüyü bilemediginiz ve destek almanız.gerektigini zaten hissedeceksiniz detay sormaya basladigi bilissel bir döneme girecektir. 2-6 yaş arası bir çocuk psikiyatrisinden destek alınabilir. Çocuğunuz algısına ve sosyal ortamınıza göre değişir ama genelde 3-4yaş… @Seftalikokuluhikayem20