melegim17 merhaba bizimde 6 aylikken kalca gelisim geriligi var dendi ve hemen ayagina ortez takildi 1 bucuk yasina gelince gecmezse ameliyat dendi ve 1 yasina kadar ortez ayagindan hic cikmayacakmis haftaya 10 aylik oluyoruz kontrolümuz var ultrasonda ayni sizinki gibi tek kalca oturmamis obur kalcasi daha iyi ama onda da biraz aciklik varmis 2 doktora gosteriyorum tek doktorda kalmiyorum malesef cunku ilk kalca gelisim geriligi var dendiginde baska bi doktora daha goturmustum bu cocugun bi seyi yok ortez kullanma demisti ona guvenerek 1 hafta cikarttim icim rahat etmeyince tekrar bi profosore goturduk ve takmadan bu durumun kendi kendine duzelmeyecegini soyledi. ne kadar gec takarsa o kadar gec duzelirmos bence muhakkak bi doktora daha goturun 10. ayi beklemek cok sacma cunku