Merhaba anneler kızımda kalça çıkıklığı vardı 2 buçuk aylıkken kalça ultasonunda anlaşıldı doktorum çift bez takmamı söyledi 20 gün kadar taktım ve ortopedi uzmanına götürdüm açılar 53 61 den 62 63 e yükselmişti doktor bişey kullanmaya gerek yok dedi bende çift beze devam etmedim 6 aylıkken bidaha gel dedi şuan 6 aylık oldu röntgen çektirdik doktor gelişim gerilipi var dedi çıkık mı gerilik mi dedim gerilik dedi kendi toparlar gelişir dedi ve yine bişey kullanmaya gerek yok 10 aylıkken bidaha görücem dedi içime sinmeyen bişeyler var bu süreci yaşayan varmı röntegenr baktığım kadarıyla gerçekten çok hafif iyce bakınca anlaşılıyo neler yaptınz anlatırmısınız