Erolunannesi Funda_yakut Ay evet birazcık uzun sürüyor ama ben de sezaryen olmuştum dikişlere bişey olur diye gitmedim ağdaya evde eldivenle almıştım
Funda_yakut Erolunannesi Valla benimki eldivenle alıcağım kadar uzun süre vericeğini hiç sanmıyorum 😅
Erolunannesi Funda_yakut 😀😀 40a kadar zaten alınacak hale geliyor 40dan önce de olmayacağına göre yeterli süre bence 🤭
Melis1706 Funda_yakut evet yaptirabilirsiniz benim annem kuafor normal dogum yaptim biz yapmistik tabi biraz hassas oluyor daha rahim kendini yeni yeni toplamaya basliyor ama hic sknti olmadi