Funda_yakut bende cok zorlamdım agda konsuunda 40 kontrolümde korka korka yarım yamalak jilet yaptım ole gittşm :) doktoruma da solemiştim:) şimdi 3 aylık olduk agdaya baslıcam bende korkudan hep bekledim oysa doktorum 40 kontrolünde normal hayatına dönebilirsn dikişlerim cok iyi iyileşmis cinsel hayatına da dönebilirsn diye soledi ama ben 3 ay oldum yeni yeni kndime gelip toparlmıyorom normal dogum oldu benimde