Tuanammm benim bebeğim 6 buçuk aylık 2 aylıktan beri kusuyor , hem peynir kesiği hem fışkırarak hem de sızıntı şeklinde kusardı şimdi azaldı, götürdüğüm doktorların hepsi mide kapakçıkları geliştikçe düzelir dediler, gerçekten de git gide azalıyor. Önemli olan olması gereken kiloda mı, gelişimi iyi mi iyiyse problem yok dediler hep. Ama siz yine de kendi doktorunuza da danışın içiniz rahat etsin. Emzirdikten sonra 45 derecelik açıyla kaldırmadan yatırabilirsiniyatırabilirsiniz yarım saat ve yatağının başucunu yükselterek önlem alabilirsiniz, çünkü uykularını da etkiliyor bu durum.