Tuanammm bebeklerin mide kapakları tam oluşmadığı için bez değiştirirken ister istemez ayaklarını fln kaldırınca mideye baskı oluyor. Midedeki süt çıkıyor o da sindirilmek üzere olduğu için süt kesiği gibi olur. Emmek istememesi üşütmeden olmaz göğüslerin çok dolu olabilir ya daaç değil gazı olduğu için ağlıodur.