Momyyyyy ben de oglumda yasadim bu sikintiyi, bi turlu tutturamamistim emzigi, agzina verince diliyle itiyordu, bazen bir iki defa emip ogurerek atiyordu hatta kustugu bile olmustu, 1. ayi dolduktan sonra aciktigi vakitlerde emzirmek yerine emzik verdim agzina 1 2 dk emzigi tutturmaya calistim, hemen gogsume koymadim, derken 20 gun icinde emmeye basladi emzigi, kizimda boyle bi sorun yasamamistim dogduktna sonra 2. gununde tutmustu emzigi ama oglum mibarek 2 ay ugrastirdi beni, sukur sonunda tuttu, aciktigini anladigimda surekli sutumden bir iki damla agzina ya da emzik ucuna damlatip emzik soktum hep bu sekilde alistirdim ben, umarim tutar valla uyku asamasinda cok faydasi oluyor 🙏🙏💕