Ben de birçok emzik denedim doğduğundan beri çünkü beni emzik gibi emiyordu sürekli çok yıpratıcı bir şey kaniyordu uçları. Avent de verdim tutmadı. Aklıma geldikçe denetiyordum ogüruyordu en son verdim 3 aylıkken ve tuttu çok şükür artık tutuyor rahatladım