Minkpndam Ben hamileyken oldum kortizon kullandım benim baya uzun sürdü sonra doğumdan sonra fizik tedavisi aldım hamileyken giremedim fiziğe gözümde hasar kaldı bir çok profa göründüm %10’luk bi kısım kalıyor dedi kimse fark etmiyor ama ben fark ediyorum
yagizveyusuf dunyaninenguzelkokusu ben de yüz felci geçirdiğimde kortizon kullandm 15 gün. Tuzu tamamen kestim şekeri epey azalltim bol bol su içtim. Kilo almadım 15 günde 3 kilo da verdi. Egzersizler önemli. Hergun düzenli yapın. Sakız çiğneyip balon sisirin benimki 15. Günde fizik tedaviye gerek kalmadan tamamen gecti
Lkjhgfdsa dunyaninenguzelkokusu anneannem geçirmişti yıllar önce sakız çiğnediğini hatırlıyorum sadece