dunyaninenguzelkokusu Arkadaşlar birkaç gün önce yüz felci oldum doktor ilaç yazdı sakız çiğne dedi onun dışında geçiren tecrübesi olan var mı
Pasamm14 dunyaninenguzelkokusu çok geçmiş olsun ben fizik tedavide çalışırken yüz felci geçiren hastalarim oluyirdu doktorunuzlq fizik tedaviyide sorabilirsiniz
busudiyin96 dunyaninenguzelkokusu bu arada kullandığınız ilaç kortizol ise şekeri ve tuzu minimize edin çünkü tuzu tutarak ödem yapıyor
berkinannesi_ dunyaninenguzelkokusu geçen yıl stresten oldum ben kısmi geçirdim sürekli egzersiz yaptım kaşlarınızı yukarı aşağı yapın “a ,e,o sesleri çıkarın YouTube bakın
Canalpeva Geçmiş olsun canım ben doğumun 5.günü çift taraflı yüz felci geçirdim emzirdiğim için ilaç kullanamadım egzersiz yaptım balon şişirme sakız çiğneme birde akupunktur tedavisi gördüm
busudiyin96 Bende seneler önce geçirmiştim kortizon tedavisi başlamışlardı ağızdan. Bide fizik tedavi egzersiz vermişti sakız çiğneme balon şişirme mum üfleme bazı kelimeleri kağıda yazıp söylüyordum filan
dunyaninenguzelkokusu Okuyanbiranne çok teşekkür ederim sebebini tam olarak bilemiyoruz birçok nedenden olabilirmiş ama ben soğuktan olduğunu düşünüyorum
dunyaninenguzelkokusu busudiyin96 evet kortizon kullanıyorum bunu öğrendiğim çok iyi oldu çok teşekkür ederim ☺️
Ekmekarasipogaca dunyaninenguzelkokusu hangi doktora gittiniz acaba kardeşim de depremden dolayı öyle oldu hemen doktora götürmek istiyoruz
dunyaninenguzelkokusu Ekmekarasipogaca kulak burun boğaz doktorları bakıyor canım Allah acil şifalar versin
Mstfaslhnalprsln12 dunyaninenguzelkokusu merhaba benim kardeşim de geçirmiş di yüz felci ona da sakız çiğneme sini ve balon şişirme yapmasını söylemişti