ayazbebek_0 bizim 5 aylıkken tanı koydu diyete başladım, 3 ay mutlaka diyet yaptırıyorlar. Bebeğe kesinlikle probiyotik damla verin bağırsakları güçlensin. Birde alerjik bebeklere ek gıdaya 5.5 aylıkken başlatıyor bazı doktorlar sindirim sistemi alışsın güçlensin diye. Doktorunuza danışın sabırlı olun asla kaçak yapmayın kaçak olursa sil baştan oluyor