Bade5 ben size bahsedeyim kendi serüvenimden. 3 ay diyet yaptıktan sonra merdivene uyup süt ürünlerini açtık. Mutlaka merdivene uygun ilerleyin. Örneğin bugün bisküvi ile başladınız 3 gün bisküvi yiyoruz. Bugün bir adet yarın 2-3, son gün yarım paket gibi. Kendiniz kurabiye tarzı da yapabilirsiniz. İçinde süt yumurta tereyağ yoğurt olabilir.
İkinci 3 gün kek mesela, sonra 3-3-3 merdiveni sırasıyla tamamlıyorsunuz.
Süt işi bitince yumurta diyeti de şöyle; 5 gün yumurta sarısı yiyoruz . Sonraki 5 gün beyazını.
Bebeğimize açarken de aynı şekilde gidiyoruz. Yalnız bir farklılık var, sizin yediğiniz kekte yumurta olabilir bebeğe süt diyetini açarken yumurtasız ilerliyorsunuz.
Sormak istediğiniz bir şey varsa yardımcı olabilirim 🙏