Elifozyurt evet evet mama tatlı ama benim oğlum hep anne sütü aldığı için mi bilmiyorum içmiyor ben kavanoz mama olayına pek sıcak bakmıyorum asla vermem demiyorum tabi ki ama pek verme taraftarı değilim kendim evde bebe bisküvisi yaptım ona karıştırıp verdim bilmiyorum o şekilde biraz içmiş bulundu ama onda bile burun kıvırıyor 5 ay 10 günlükken yarınlara başladık bu zamana kadar maşallah hiç bir şeyi reddettiğini görmemiştim üzüldüm tabi ama yapacak bir şey yok elimden geleni yapacağım artık 😊🤷🏻♀️ teşekkür ederim tavsiyeleriniz için 🌸💓