Kuzeymomss 38+4 de 2960 gram doğdu ancak bende hiç beslememiş hastane çıkış 2700 şişlik gitmiş dediler kan şekeri tokluk yüksekti hastene de mama filan vermediler sonra ilk kontrol 2400 e kadar düştü acil mama takviye gittik ama buna ragmen sarılık ilerlemedi bebegimde sütüm yaglanmadi o yüzden beslenemedi. 6. Aya kadar hip combiotik kullandık gaz kaka hiç bi sorun yoktu kilo da alıyordu ama sütüm kesilmişti ve mama reddi de başladı. 6.ay da doktor kontrolünde mama reddi olgunu kilo almadığını belirttim kan idrar karın ultrason bakıldı idrar enfeksiyon cıktı 7 gün kullandık 15 gün sonra kontrol oldu yine az kilo bunun üzerine RAPORLU HAZIR MAMA başladık 6 buçuk aylik 6850 idi . Toparlanma başladık 7.ay 7100 kiloda hem ağır grip hem tekrar enfeksiyon ve bunun üzerine 2 dış çıkardık kilo 6800 düştü 8.ayı doldurduk 9 ay kontrolde 6800 den 7630 çıktık suan