@[silindi] Biz de çok çektik 10 buçuk aylık inanırmısınız 15 gündür doğru düzgün içmeye başladı.Bezini açtığımda idrarı koyu sarıydı.Bu durum beni çok yıprattı.Şuan daha iyi şükür.Pipetle vermeyi deneyin ben suyu sevene kadar pipeti suya katıp üst tarafını kapatarak pipeti su ile doldurup ağzına veriyodum öyle içiyordu bide kahve fincanında içiyordu renkli desenli dikkatini çekiyordu.bi alternatif daha Ona vereceğim zaman önce ben içiyorum oyunlar yaparak oda oyun sanıp içiyordu.Umarım işinize yarar bebişlerimiz susuz kalmasınlar👏🏻