[silindi] Kızlar günaydın bebeğim 8 aylık suyu hiç sevmiyor su verdiğim zaman direk ağzından püskürtmeye başlıyor ek gıda aldığı için içmesi gerek ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun bana
Mrysmg [silindi] keşke yardımcı olabilsem bizde aynıyız. Ama bazen işe yarayan bişey söyleyim. Herhangi bir meyvenin kompostosunu suyla seyreltip deneyebilirsiniz. Yani su daha cok olacak ama suyun tatsizligini giderecek kadar. Öyle yapinca yine iciyor belki sizde de ise yarar
Mrysmg [silindi] suyu az ictigi icin süzgecli emziğe bol sulu meyvelerden koyup verebilirsiniz. Meyve yoluyla da su almış olur vücuduna
RmznElf [silindi] bizde aynı şekildeyiz ikizlerim den biri içmiyor. Suyun içine biraz pekmez koyuyorum canım o şekilde içiyor
[silindi] 079aslankuzusu bebeğimde damak yarığı olduğu için doktor bardağa alıştırmamı söyledi 2 ay sonra ameliyat olacak o süreçte bol su tüketmesi gerekiyor içmeyince çok üzülüyorum
Mrysmg [silindi] ben teşekkür ederim umarım sorununuz çözülür. Alttaki yorumu okudum çok geçmiş olsun 🙏🍀
ruveydaensar [silindi] benim kızım da biraz ılık olunca içiyor soğuk suyu hiç içmiyor öğürüyor sürekli. Belki işe yarar sizde de
[silindi] muratnannsi hayır hiç vermedim ılık vereceğim bundan sonra ve içine azıcık meyve suyu katacağını inşallah içer 🙏🏻