Canebru17 4 ay 8 günlük oğlum var, beş buçuk altı gibi son gündüz uykusunu uyuyup uyanıyor, sonra 8de gece uykusuna geçiyor. Ben de onunla beraber yatıyorum, 20 günlükten beri yanımda uyutuyorum böylece bölünmüyor gece uykuları. Tamamen uyanmaz, acıkınca kıpırdanız mızmızlanır, yanımda emerek ikimiz de uyumaya devam ederiz. Sabah da en erken yedi en geç 8.30da uyanıyoruz💕 ilk aylar çok çaba verdim bu düzeni kurmak için ama şimdi çok rahatım. 🧿