Blg_szr06 Canım bizimde oyleydi, 15 günlük olunca gaz bi başladı benim nevrim döndü. Çığırmalar aglamalar uyumamalar, memede uyuyordu yatakta uyanıyordu, artik ben uykusuzluktan ne yapacagimi bilemez hale gelmistim. O gunler cok zordu cok. Rabbim saglik versinde bi sekilde geciyor o gunler canim. Iste gaz damlalarina başladık, surekli emiyordu cunku anca ozaman susuyordu sakinlesiyordu. Yani inan uyku icin diyebilecegim birsey yok, uyursa uyuyordu artik dua etmekten baska carem yoktu. Iste bi anda gece uyumaya başladı. Hatta gunduz uyumadigi icin bu sefer gece uykudan uyanmiyordu 5-6 saat uyuyordu, halbuki 2 saatte bir emmesi lazim gece bile. Uykusuzluktan uyanmiyordu o derece, sonra sonra inanki yavas yavas duzene giriyor uyku gaz. Suan 3 aylik olduk cok sukur duzene giriyoruz. Gunduz yine uyumuyor kisa kisa 10 ar dk falan uyuyor. Gece düzene girdi sukurler olsun. Yani sadece sakin ol gececegini bil, biraz dişini sık. Bana cok dediler aç mı ondan mi uyumuyor diye. Beni mamaya zorladilar. Ama 3 aylik olduk agzina 1 kez mama vermedim. Mamaya karşı degilim. Sadece doydugunu ve sütümün var olduğunu biliyordum, bile bile mama verilmez. Agliyor cunku gazi var, uyumuyor cunku kolik bebek 😊