Dmlada Sunay10 çok iyi yapmışsınız. Çocuklarınıza iyi gelmiştir tabii ama size de iyi gelmesi çok önemli. Siz ne kadar iyi olursanız onlar daha iyi olacaklar. Ev de maalesef bunalıyoruz. Ev de oturacagimiza dışarıda olalım değil ama? :)
Dmlada Mavis34 Mavis34 Allah bağışlasın hemen hemen aynı sayılırlar. Kızım 15 ay 24 günlük oldu. O zaman bu söylediklerinizi daha iyi anlıyorum. :)