Merhaba Değerli Annelerim <3
Kızım 16 Ay 22 günlük. Bundan 2 ay öncesine yakın bebeğim anne baba mama cici attı anneanne dede gibi kelimeleri söylüyordu. Yaklaşık 2 aydır anne diyor sadece o da arada 2 günde 1 kez gibi düşünebilirsiniz. Bir aile büyüğümüzün kaybıyla birlikte maalesef ekrana maruz bıraktık. Ama yine eskisi gibi tamamen ekran hiç bir şekilde yok hayatımızda. Kendi kosusturmamiz içerisinde bebeğimizi ihmal ettik. Sadece kitap okuma, etkinlik, aktivite yönünden. Şimdi kaybettiğimiz günleri toparlamaya çalışıyoruz ama bebeğim konuşmuyor. Aaa ooo ce e yaptığımız zaman ise ııı ııı gibi şeyler mırıldaniyor. Çok panik aşırı stresli ve çok endişeliyim. Bebeğim neden konusmuyor olabilir? Doktorumuz deprem bölgesinde olduğu için maalesef şu an iletişim kuramıyoruz. Kızım guleryuzlu, gidiklanmaktan hoşlanan, kendisiyle vakit gecirmemizden hoşlanan, komutları alan, çoğu şeyi nesneleri (oyuncak, kitap, su vs) al - ver - getir - iç- ye - otur - kalk komutları alan ve hayirin evetin ne olduğunu bilen bir bebek. Anneyle babanın fotoğrafını göster dediğimde işaret ediyor. Fakat susuyor diyelim. Suyunu vereyim mi dediğimde suyun yanına gelip uzanmaya çalışıyor 5 parmağıyla. Ama aklına gelip susadığını belirtip işaret etmiyor. Google a yazdığımda basimdan aşağıya kaynar sular döküldü bu durumu yaşayan var mı? Ya da bana verebileceğiniz bir destek? Her ne olur ne olmaz diye psikyatrdan randevu aldik ama daha gitmemize 20 gün var. Gidene kadar aklımı oynatacagim. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.