Tugba5834 Myagmurr birde ağlamadan siz uyandırmayın diyolar bu sefer öyle yapıcam normalde saat kurardım ilk 3 ay zaten düzeni kurmak zor olur nasıl alışırsa öyle gider bence sallamak ta yanlış ben oğlumda hep salladım alışıyor zor oluyo bu sefer
Cosmopnom Zor canım ya şu 3 yaş sendromu var ya o kadar zor ki senin doğumun da tam o döneme geliyor benim oğlum 3 yaşındayken kardeşi 1 yaşındaydı çok ama çok zor inşallah Cok zor olmaz senin ki Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
YYenianneeee Tugba5834 bence gayet uygun bi zamanda hamile kalmışsınız hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Yasanixxx Tugba5834 hayırlı olsun insallah ..bence erken degil diye düşünüyorum benimde kızım 2 yaşını geçti bende istiyordum ama güze doğru kardeşimin düğünü olacak onun icin erteledik dugunde hamile yada yeni doğum yapmış olmak istemiyorum hayırlısı .
Tugba5834 Yasanixxx 3 yaş bana görede ideal ama korkuyorum yinede geçici durum ama yinede ilk 1 sene zor yürümeye başlayınca o kadar sorun yapmam çnkü uyku düzenleri oluyo o zaman daha iyi olur
melek08 Tugba5834 doğum yapınca aslında ne güzel bir şey olduğunu anlayacaksınız kızım kardeşini çok seviyor onları öyle görmek çok güzel